CATEGORII.

Livrarea si plata comenzilor

Cum se face livrarea produselor?
Estimarea noastră privind livrarea, se bazeaza pe câțiva factori foarte importanți: intervalul orar la care a fost plasată comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependența produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeași comandă, pot fi disponibile sau indisponibile) și distanta de livrare.

Produsele sunt înmânate sigilate în ambalajul original al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.

Durata livrarii produselor: 1 zi lucratoare de la confirmarea comenzii.
Costul de transport: 19 lei

Orice comanda care depaseste suma de 400 lei ( in limita a 40 de kg ) se livreaza gratuit oriunde in Romania. La comenzile care nu depasesc suma de 400 lei se va adauga o taxa de transport de 19 de lei, inclusa automat in factura.

Partenerul nostru pentru livrari: DPDCollet (https://www.dpdcollect.ro/)

La livrare produsele vor fi insoțite de următoarele documente:

  • factura fiscală în original, chitanță / bon fiscal(în cazul în care plata se face în numerar);
  • certificate de garanție emise de producători sau importatori (daca este cazul) sau de conformitate.

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului.
Comenzile vor fi onorate doar prin curier rapid numai dupa confirmarea comenzii, in limita stocului disponibil.
Alte politici: Ne rezervam dreptul de a bloca accesul anumitor utilizatori si de a nu le onora comenzile facute pe site sau telefonic celor care ne-au adus prejudicii in trecut prin refuzarea coletelor sau prin alte situatii similare.

Condiții speciale
În cazul în care nu puteți fi găsit la data și ora stabilită pentru livrare se mai fac încă 2 încercari de livrare fără alte taxe suplimentare de către firma de curierat. În cazul în care la toate cele 3 livrari nu ați fost găsit comanda se anulează. În durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voința noastră sau a societății de curierat cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În toate aceste cazuri, veți fi contactat de către un reprezentant de vânzari pentru a vă comunica o nouă data privind efectuarea livrarii.

Cum se face plata pe accesstechnoserv.ro?

  • Plata ramburs sau numerar: plata se face la primirea coletului.
  • Online cu card bancar: Visa/ Mastercard
  • Transfer bancar (plata in avans): la plasarea comenzii veti primi pe email factura proforma in baza careia se va face plata in contul firmei ACCESS TECHNO SERVICESS ; de asemenea, puteti solicita pe e-mail emiterea facturii proforme

 

Pentru transfer bancar in lei:
Compania: ACCESS TECHNO SERVICESS SRL
Banca: ING BANK NV
Cont lei: RO34INGB0000999907906381