CATEGORII.

14 de zile drept de retur

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de ACCESS TECHNO SERVICESS. Trebuie trimis formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.

Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

-ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

-ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de ACCESS TECHNO SERVICESS:

-Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

-Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

-Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

-Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

-Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

-Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

-Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

-Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

-Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

-Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

-Nu pot fi returnate asigurările auto și rovinietele. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii.

 

Produse din categoria Fashion

-Poti returna produsele prin curier dupa completarea formularului de returnare. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

-Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Produse din categoriile Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console

-Licențele software livrate pe cale electronică nu se pot returna. Pentru licentele livrate fizic returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

-Poti returna muzica si filme, birotica si papetarie, jocuri PC si jocuri pentru console doar daca acestea nu au fost desigilate.

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur a companiei ACCESS TECHNO SERVICESS.

La returul prin formularul online, alegi ca returul sa fie preluat de catre curier si dupa inregistrarea cererii, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

-Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;

-Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;

Fiecare produs se returneaza conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.
Compania ACCESS TECHNO SERVICESS isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 14 zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat.
Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

-ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

-ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

-Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.

-Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj la adresa de e-mail office@accesstechnoserv.ro sau sună-ne la 0742943236.